Agenda

28 OKTOBER

Mobiliteit & Ondernemen

Terugblik - 2018 Merken en Innovatie

Wat een prachtig bedrijf is Betronics en wat een leervolle presentaties! Afgelopen dinsdag 13 november werden de ondernemers ontvangen bij een innovatief bedrijf Bestronics. Machines die printplaten solderen tot een geautomatiseerd archief. Een indrukwekkend proces en prachtige items die ze maken. Voor bekende bedrijven zoals Honeywell, PON en o.a. Rituals. Na de rondleiding het verhaal van Anton van Limpt, eigenaar samen met zijn broer van Bestronics. Van een verzekeringsadviseur gekozen voor overname Betronics, een bedrijf in printplaten, zonder kennis maar zoals hij het zelf zegt ' met boeren verstand'. Nu een succesvol bedrijf. Hierna vertelde Frank Cuijpers van Delta Zuid over merkgestuurd ondernemen. Denken vanuit het merk, branding  en daar pijlers aan koppelen. Na een indrukwekkende presentatie met prachtig beeldmateraal gaf Frank het woord aan Rob. Rob heeft net zijn bedrijf online- marketing verkocht. Het voelde niet meer goed aan. Geloofd in relaties met bestaande klanten dat dit meer marketing is dan marketing in niet bestaande klanten. Zijn motto 'De beste marketing, voelt niet als marketing. Kortom het eerste verhaal heeft ons geinspireerd, en de andere twee verhalen hebben ons ander leren kijken en aan het denken gezet. Bedankt!

Nieuwsgierig geworden naar wat merkgestuurd ondernemen voor jouw onderneming kan betekenen? DeltaZuid biedt geïnteresseerden een business lunch aan (in het kader van lunchen moeten we toch;) om hier eens over door te praten in een kleine setting.  Interesse kun je kenbaar maken door een bericht te sturen naar Frank Cuijpers via frank@deltazuid.nl. Naast de presentatie vind je hier ook het laatste blog artikel van DeltaZuid waarin Glenn Josemanders vertelt hoe merken tot leven komen.

Raaker

Maximaal presteren op je (meest rendabele) bestaande klanten en mond-tot-mond optimaal benutten geeft de beste garantie voor groei. En dit wordt alleen maar sterker nu producten en diensten steeds meer vergelijkbaar worden. En toch zien we vaak dat er veel geld en tijd wordt gestoken (en verloren) aan het werven van nieuwe klanten. Dat moet anders en beter. En dat kan, laat ruim 10 jaar ervaring zien. Benieuwd hoe je dit in de praktijk direct kunt toepassen?  Neem contact op met Rob, rob@raaker.nl of via 06-42734813. 

 

 

7691dd44-58c9-473d-8dd9-7dac7d05751b.JPG
12352c5c-2e30-4438-98cf-ccbabae4c030.JPG
IMG_0345.jpg
IMG_0346.jpg
IMG_0347.jpg
IMG_0348.jpg
IMG_0349.jpg
IMG_0350.jpg
IMG_0351.jpg
IMG_0352.jpg
IMG_0353.jpg
IMG_0354.jpg
IMG_0355.jpg
IMG_0356.jpg
IMG_0357.jpg
IMG_0358.jpg
IMG_0359.jpg
IMG_0360.jpg
IMG_0361.jpg
IMG_0362.jpg
IMG_0363.jpg
IMG_0364.jpg
IMG_0365.jpg
IMG_0366.jpg
IMG_0367.jpg
IMG_0368.jpg
IMG_0369.jpg
IMG_0370.jpg
IMG_0371.jpg
IMG_2425.jpg
IMG_2426.jpg
IMG_2427.jpg
IMG_2428.jpg
IMG_2429.jpg
IMG_2430.jpg
IMG_2431.jpg
IMG_2433.jpg
IMG_2434.jpg
IMG_2435.jpg
IMG_2436.jpg
IMG_2437.jpg
IMG_2438.jpg
IMG_2439.jpg
IMG_2440.jpg
IMG_2441.jpg
IMG_2442.jpg
IMG_2443.jpg
IMG_2444.jpg
IMG_2445.jpg