Agenda

27 NOVEMBER

Neuromarketing

Terugblik 2014 - Offline vs Online

De wereld digitaliseert. Maar zijn de ‘offline’ media al weg te denken uit het hedendaagse landschap? 26 november brachten we een bezoek aan Drukkerij SNEP. Deze partner van Stichting Brabant Onderneemt is een typisch Brabants familiebedrijf waar ondertussen al de vierde generatie het beleid voert. Tijdens deze 'Offline vs Online' bijeenkomst gingen we in op deze twee uitersten.

Na het welkomstwoord van Ronald Snep waarin hij hun werkwijze verklaarde, was het tijd voor een diepe duik in de drukkerij zelf. Bij terugkomst werd er middels een frietje ook aan de inwendige mens gedacht. Aansluitend gingen we online met de workshop over de do’s en don’ts van het Zakelijke Social Media inzetten van Jan-Willem Alphenaar. Zo werd onder andere uitgelegd dat de inzet van Twitter als marketingmiddel de komende jaren flink zal afnemen, en die van Facebook juist zal groeien. Sterker nog, voor 20% van het budget wat je bij Google betaalt, heb je bij Facebook Advertising al meer bereik. Vergeet daarentegen de offline media niet: het papieren fysieke medium zal de komende jaren blijven werken.

We danken alle aanwezigen voor hun komst en partner Drukkerij SNEP en Jan-Willem Alphenaar voor hun medewerking en bijdrage. Kijk ook op Facebook.

_MG_9167.JPG
_MG_9169.JPG
_MG_9172.JPG
_MG_9175.JPG
_MG_9180.JPG
_MG_9183.JPG
_MG_9185.JPG
_MG_9186.JPG
_MG_9188.JPG
_MG_9206.JPG
_MG_9211.JPG
_MG_9216.JPG
_MG_9217.JPG
_MG_9218.JPG
_MG_9220.JPG
_MG_9222.JPG
_MG_9229.JPG
_MG_9238.JPG
_MG_9246.JPG
_MG_9248.JPG
_MG_9249.JPG
_MG_9251.JPG
_MG_9252.JPG
_MG_9253.JPG
_MG_9258.JPG
_MG_9259.JPG
_MG_9260.JPG
_MG_9261.JPG
_MG_9263.JPG
_MG_9265.JPG
_MG_9266.JPG
_MG_9268.JPG
_MG_9273.JPG
_MG_9279.JPG
_MG_9281.JPG
_MG_9286.JPG
_MG_9289.JPG
_MG_9294.JPG
_MG_9313.JPG
_MG_9315.JPG
_MG_9325.JPG
_MG_9344.JPG
_MG_9348.JPG
_MG_9349.JPG
_MG_9351.JPG