Wat als je marketingplan niet werkt?

Wat als je marketingplan niet werkt?

Wat als je marketingplan niet werkt?

Je begint een bedrijf, volgt het advies van allerlei online business coaches en maakt een marketingplan. Maar al je mooie Facebook-campagnes, LinkedIn-posts en e-mailcampagnes ten spijt, blijft het succes uit. Het grote geld stroomt niet binnen, de rekeningen en de wanhoop nemen toe… wat doe je dan?

Ondernemer Paul Beens maakte het mee. Met een achtergrond in IT en marketing dacht hij dat hij precies wist wat hij moest doen om succes te hebben met zijn bedrijf, maar de praktijk viel tegen. Hij kwam financieel en emotioneel aan de grond te zitten. De les die hij toen leerde, was voor hem het keerpunt naar succes. Hij bouwde zelf een succesvol bedrijf en heeft inmiddels honderden ondernemers geholpen te groeien. Donderdag 25 juni 2020, verscheen bij S2uitgevers zijn boek:

Impact marketing
Hoe houd je koers in een steeds veranderende online wereld

Paul Beens deed onderzoek in binnen- en buitenland en ontwikkelde het Business Journey Growth Model: een stappenplan om je marketingimpact te vergroten, ook als je nog geen kaas hebt gegeten van online technieken en begrippen als ‘funnel’ en ‘targeting’.

Overleef een crisis
In dit boekt deelt de schrijver zijn persoonlijke verhaal en zijn lessen over marketing en ondernemerschap. Hij neemt je aan de hand door de 9 stappen uit het unieke Business Journey Growth Model waarmee je echt succesvol kunt worden. Het is van levensbelang voor je onderneming om koers te houden in een steeds veranderende wereld.

Het verhaal van Paul is ook van toepassing op de problemen die ondernemers ervaren door recente coronamaatregelen. Paul: “Ik zag de afgelopen maanden goedlopende ondernemingen tot stilstand komen. Daarom heb ik hier een speciaal hoofdstuk aan gewijd in mijn boek. In hoeverre hadden ondernemers zich hierop voor kunnen bereiden? Hoe krijg je marketing en klantrelaties dusdanig op orde dat je wendbaar kunt zijn als de situatie daarom vraagt? ”

Lees hier wat andere ondernemers zeggen en bestel het boek via o.a. ManagementBoek of Bol.com.

Als Brabant Onderneemt mogen wij èèn boek onder onze lezers en website bezoekers verloten! Wil je hier kans op maken stuur een e-mail naar secretariaat@brabantonderneemt.nl met onderwerp Impact Marketing.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief